Anti Clump Mascara!

Hej piger
Idag havde jeg (P) lige tænkt mig at lave en lille anmeldelse af en mascara fra Maxfactor. Mascaraen jeg vil anmelde er deres Anti clump mascara. Jeg har selv mascaraen og jeg er fuldstændig forelsket i den!! Jeg syntes den er helt fantastisk og den ligger helt perfekt på mine vipper. Jeg kan self. ikke garantere at den vil passe til alle vipper, men til mine er den helt perfekt. Nedenunder vil i kunne se et billede af mascaraen. Hvis i har denne mascara eller har prøvet den, så skriv gerne nede i kommentaren hvad i synes om den! Håber i kunne lide denne lille anmeldelse.

Xoxo AnonymousFour P

Unknown

Skriv et svar

