Favorit Youtubere

Hej alle sammen !

Håber i har en fantastisk ferie, og nyder påsken.

I dag kommer mine favorit youtubere for tiden. Det bliver både danske, britiske, amerikanske, beauty og andet sjov.

 

ThatcherJoe som er min favorit sjove youtuber. Han laver nogle sindssygt sjove videoer, som får en i sådan et godt humør.

Missglamorazzi som er min favorit britiske beauty youtuber. Hun er så sød og giver vildt meget inspiration til både beauty og fashion.

CloeCouture er min favorit amerikanske beauty youuber. Hun er super sød og nyder virkelig at se hendes videoer.

Kristine Sloth og NordicBeautySecrets er mine to favorit danske youtubere. De giver meget inspiration og jeg kan rigtig godt lide at se deres videoer.

 

Håber i fik lidt inspiration, hvilken er jeres favorit youtuber ?

Xoxo Anonymous Four H

Skriv et svar

