Things to do when you’re on holiday

Hej Piger her kommer lige et lille post mere i serien ” things to do when you’re”. Da vi jo alle lige har fået Påskeferie,  benytter jeg lige lejligheden til at give jer nogle ideer, til hvad i kan lave, skriv gerne i kommentaren hvad i laver i påsken. Selv skal jeg ikke så meget udover et par fødselsdage, så skal bare slappe af. Men lad os begynde:

  • Lav dit værelse om, mal en væg, ryg om på sengen jeg ved ikke gør et eller andet. Elsker virkelig at lave mit værelse om, man føler du har fået et nyt room. Jeg skal faktisk ha lavet om på mit værelse her i ferien, få min mormor har et gammelt sminkebord jeg må få, så det skal males og ind på mit værelse.
  • Hør musik og se tv-serie = perfekt ferie dag. Selvom din mor nok ikke bryder sig om det, er der bare ikke noget bedre end at ligge i sengen hele dagen og se tv serier og høre musik.
  • Bage dag.  Tit når jeg har ferier lav min familie og jeg en bage dag, hvor vi bager alt muligt lækkert Fx: kanelsnegle, boller, rugbrød, muffins, muslibäre osv…
  • Spa dag, inviter dine veninder på spa dag, lav negle, skrub hud, smink hinanden og spis lækre snacks.

Håber i kunne bruge disse forslag.

Xoxo Anonymous Four C

Skriv et svar

