1 month (10 facts about us)

Hej piger som lovet, for at fejre en måned med bloggen, skal vi jo skrive 10 facts about us, spørgsmålene svarer vi på en dag her i ugen så bare bliv ved med at skriv. Der vil stå H, C og P over hver facts så i ved hvem der er hvems, let get startet.

H’s 10 facts:

Har lige fået arbejde, og er så glad for det.

Kan ikke spille et instrument, selvom jeg gerne ville.

Er vild med at købe gaver til folk, glæder mig altid til at se om de kan lide det.

Jeg har set Harry Potter 1 mere end 50 (haha, freak).

Læsning er noget som jeg virkelig nyder.

Lige nu ser jeg ikke andre serier end Paradise Hotel, men Gossip Girl er min ultimative favorit (men er desværre færdig)

Roser er min favorit blomst

Bruger alt for meget tid på at se youtube.

Jeg er bange for døden og derfor hader jeg at snakke om den.

Sommer er min yndlings årstid, men december er min yndlings måned.

P’s 10 facts:

Jeg elsker Sushi

Jeg HADER ederkopper

Jeg elsker fitnesshulahopringe

Jeg elsker sund mad

Jeg afskyr alt der har med eksammen og prøver at gøre

Jeg går meget op i mine negle

Jeg elsker at shoppe

Jeg ser meget youtubere

Jeg elsker at spise på restaurant

Jeg går for meget i sort tøj

Min ynglings film er det The Vow

C’s 10 facts:

Jeg hader dr.denim bukser, men går i dem alligevel…

Jeg elsker Italien, og alt der har med det at gøre

Jeg roder rigtig meget på mit værelse, i sær når jeg finder tøj

Jeg taler rigtig rigtig meget, nogengange for meget

Jeg synes dansk er et virkelig grimt sprog, ville hellere snakke engelsk, svensk eller italiensk

Jeg elsker alt fra 80erne og 90erne er totalt inspireret derfra

Jeg hader umodne drenge, du ved patter og røv!

Jeg er ret forkælet en gang imellem…

Jeg har verdens langsomste MacBook ever..

Jeg kan i særlig godt li chokolade eller Cola, engang kunne jeg slet ikke li sodavand.

Håber ikke det blev for langt, men fedt hvis i læste hertil! vi ses imorgen.

Xoxo Anonymous Four

 

 

 

Skriv et svar

