Famous Friday #4

Hey folkens, fortvivl ikke. Famous Friday kommer nu !

Og i dag har jeg valgt at skrive om et band, og ikke bare hvilket som helst band, dette er et 90’er band, som jeg ELSKER !
BACKSTREET BOYS !!! Ved ikke om i kender dem, og hvis i ikke gør så tjek dem ud, de er fantastiske.

Backstreet Boys

Mine yndlings sange er :

Everybody, As Long As You Love Me, Incomplete, I Want it That Way, Show Me the Meaning of Being Lonely og Larger than Life ! Det er alle vildt gode sang, og jeg kunne lytte tip den non-stop.

De har lavet et par sange her for nylig, men det er ikke noget jeg har lyttet, da jeg synes deres sange fra 90’erne er meget bedre.

Hvis i ikke allered lytter til dem synes jeg i skal gøre det, de er så gode !

Xoxo Anonymous Four H

4 thoughts on “Famous Friday #4

  1. De er faktsik rigtig gode, men ser ikke så godt ud ❤ Fedt at du lytter til noget andet musik end det der lige er populært!

Skriv et svar

