Look like you’re Tv-serie (Beverly Hills)

Hey allesammen, så er der nyt post. Idag kommer et lille post om hvordan du kan efterligne din ynglings tv-series tøjstil, vi starter med serieren BeverlyHills og i løbet af ugen vil der kommer Gossip Girl, PLL mm. skriv gerne i kommentaren hvem i gerne vil stjæle tøjstilen fra, så kan jeg lave et post om dem.
Jeg Elsker den sjove, men super fede stil i 90erne, især de flotte Levi’s shorts/ bukser som alle bare gik i. Og I beverly Hills gå de allesammen kun i Levis bukser. I sær Donna går meget i crop tops, Brenda går med blomster og hat, Kelly har tit et stort elestik i håret. Og så er der Brandon med de mega fede Nike Jordan sko, de er så seje. Beverly Hils Style
Håber i kunne bruge dette post.
Xoxo Anonymous Four C
2 thoughts on “Look like you’re Tv-serie (Beverly Hills)

  1. Ej hvad man det min ynglings serier, im so in love, har set næsten alle sæsoner. What troede jeg var den eneste der så den, FUCK HVOR FEDT!

    hey tjek lige min blog ud :-*

Skriv et svar

