Reviewing Sunday #3

Hej piger !

I dag i Reviewing Sunday har jeg tænkt mig at anmelde og sammenligne tre bogserier, og jeg undskylder for at det kommer så sent.

Den første er Harry Potter som er en meget kendt fantasy romanserie. De 7 bøger er skrevet af J. K. Rowling, som er en engelsk meget kendt forfatter. Jeg har læst alle syv både på dank og engelsk, og jeg kunne blive ved med at læse dem om og om igen. Universet Rowling har skabt er fantastisk, og jeg elsker virkelig historien om Harry Potter. Det er virkelig nogle mega gode bøger (og film), som jeg synes alle burde læse.

Harry_Potter_and_the_Philosopher's_Stone_Book_Cover

Den anden er The Hunger Games som er kendt science fictionroman skrevet af Suzanne Collins. Der er tre bøger og ind til videre er der udkommet to film. Jeg har læst serien på dansk, og jeg synes den var sindssygt god. To ’eren og tre ’eren læste jeg på en weekend. De er så fantastiske og virkelig spændende, og jeg synes helt sikkert at du skal læse dem.

Hunger Games 1 Collins

Den sidste bogserie er en lidt anderledes en,  og den hedder Kære dumme dagbog. Den handler om en pige Jamie Oliver der skriver en dagbog (om sit liv) som så er bogen. Den er skrevet af Jim Benton, som overraskede mig helt vildt, da en dreng umuligt kan skrive om sådan nogle ”pigeting”. Indtil videre er der 10 i serien, og de er alle vildt sjove og virkelig gode. Det er nogle bøger jeg bare kan læse om og om igen.

ItemImage.aspx

Jeg synes alle bøgerne er ekstremt gode, og jeg kan ikke vælge min yndlings, da de er så forskellige og gode alle sammen. Det er alle bøger som jeg kan læse om og om igen, og jeg vil anbefale jer alle at læse dem !

Kommenter hvis i gerne vil have flere boganmeldelser, for jeg ELSKER at læse !

Håber i nød anmeldelsen, Xoxo Anonymous Four H

4 thoughts on “Reviewing Sunday #3

Skriv et svar

