MAC makeup !

Hej derude !

Dejligt med weekend igen, ikke ?

I dag kommer et beauty relateret  post, og det er omkring mærket MAC!!! MAC er jo totalt populært i blogger og youtuber verdenen og det er der en grund til. MAC er sindssygt lækkert mærke! Indpakning og selvfølgelig selve produktet.

Jeg har lavet en collage med en masse lækre produkter fra MAC, så i kan se hvordan nogle af tingene ser ud.

Deres øjenskygger, blushes, Paint pots og læbestifter er sygt flotte ! Concealer,  foundation og pudder fungerer også  helt vildt godt !

Desværre har jeg ikke selv så mange ting fra MAC, endnu. Om lidt over en måned skal jeg til New York (glæder mig så meget!!!), hvor jeg stærkt regner med at købe en masse produkter.

MAC

Hvilke produkter har i fra MAC, og hvad synes i om dem? ❤

Xoxo Anonymous Four H

4 thoughts on “MAC makeup !

Skriv et svar

