Konfirmation #8

Hey derude, så er mine ønsker til konfirmation færdige. Nu skal jeg godt nok ikke selv konfirmeres i år, men hvis jeg skulle vil jeg helt klart ønske mig disse fede ting.
1. Rejse til fx Paris, London eller New York, wow det ville jeg gerne
2. Et ur fra enten Marc Jacobs eller Daniel Wellington, det er to virkelig flotte ure.
3. Apple sager, exempelvis en Macbook eller en ny Iphone, Ikke dårligt.
4. Læbestifter fra M.A.C kan man altid bruge.
5. Parfumer er et perfekt ønske, hvad med en fra DKNY eller D&G.
6. En ny seng er også et super fedt ønske.
7. Pynte sager fra Marc Jacobs, øreringe eller en fed clutch måske?
Hvis du tænker på at ønske dig andet end bare penge, synes jeg selv det her er nogle ret gode bud, håber i kan få lidt inspiration her.
Konfirmation ønsker
Xoxo Anonymous Four C
2 thoughts on “Konfirmation #8

Skriv et svar

