Konfirmation #7

Konfirmation #6
Hej piger så er det nye beauty konfirmationsindlæg endelig kommet ud. Jeg har valgt at lægge fokus på 2 flotte makeup-looks.
Den første er som i nok kan se Lorde, jeg har valgt netop hende fordi jeg syntes hun går med en lille smule anderledes makeup end alle andre. For det meste går Lorde meget med naturlige looks, hvilket jeg elsker. I dette look ar hun en champagne farvet øjenskygge på og en winged eyeliner. Oppe ved billedet går streger ud til de produkter som kunne være en løsning til netop dette makeuplook, der er bl.a. en øjenskyggepalette fra Nars og en læbestift fra MAC.
Næste billede er Cara Delevigne, jeg har valgt hende fordi jeg syntes hun er virkelig flot. Cara har i dette look valgt at lægge meget fokus på læberne, her har jeg valgt at sammenligne det med en meget pink læbestift fra MAC, en foundation ( Pro longware) fra MAC og en øjenskyggepalette fra Lorac.
Jeg håber i kunne lide dette konfirmations beauty indlæg.
Xoxo AnonymousFour P
4 thoughts on “Konfirmation #7

  1. Synes Cara er mega flot, kan i ikke lave et post om hende på et tidspunkt, hvor i måske giver ideer til hvordan man kan efterligne hendes stil?
    Elsker jeres blog, men hvor manger det i er bag bloggen?

Skriv et svar

