Workout program !

Hey derude !

Efter den lækre kage i går trænger man virkelig til en omgang træning.
Her har jeg et par tips til hvordan du hurtigt kan få forbrændt nogle kalorier.

Du kan altid tage ud og løbe en tur, men hvis du ikke er så meget for at løbe, kan du også nemt dyrke motion hjemme.

Jeg har lavet et styrketræningsprogram, som kun tager ca. 25 – 30 min. Du kan selvfølgelig både styrketræne og tage ud og løbe.
– Du kan starte med at sjippe eller hoppe i ca. 5 min. Det er god opvarmning, hvor man stadig forbrænder kalorier.

– Dobbelt ben løft 20 stk., Omvendt Crunch 20 stk., V Crunch 15 stk., Store donuts/cirkler 10 i hver retning, Saturn ringe 25 med hvert ben, Hollow rock ½, Criss Cross i 1½ minut.

– Butt lift 1½ – 2 min, Squats 20 stk., Lunges 15 med hvert ben.

– Diamand Squats 30 stk., Lunge and squats 20 til hver side, Circlethons ½ – 1 min med hvert ben, Single legged bridge 25 med hvert ben, 3 Point Touch 1 min med hvert ben.

– Up Up Down Down 1 – 1½ min, Armbøjninger 20 stk., Planken 1 min, Half Cobra armbøjninger 25 stk.

– Supermand Pulse 15 stk., Wing Pulse ½ min, Supermand Pulse 15 stk., Wing Pulse 15 stk.

– Husk altid at strække ud bagefter !

Et par sang ideer til træning :

Timber med Ke$ha og Pitbull.
Bang That Drum med Nabiha
Supernova med Babou
I Knew You Were Trouble med Taylor Swift
Run The World (Girls) med Beyonce
Just Dance med Lady Gaga
Part Of Me med Katy Perry

Få masser af træningsinspiration på blogilates.com eller på Youtube : http://www.youtube.com/channel/UCIJwWYOfsCfz6PjxbONYXSg

Håber i kunne lide træningsrutinen og skriv gerne i kommentaren, om i vil have flere af de her slags posts !

Xoxo Anonymous Four H

3 thoughts on “Workout program !

Skriv et svar

