Springtime #9

Hey Girls.
Så er det tid til dagens springtime post, jeg har lavet to flotte outfits med tern som den gennemgående tråd.
1. outfit: Ternene gå igennem i den flotte sort/hvide crop top, for ikke at gøre oufittet for dystert, har jeg valgt et par hvide bukser til. Der skal selvfølgelig også lidt farve med, hertil et par super fede Nike sko,  palms cover, min favorit beanie og en lyseblå skulder taske.
2.outfit: Her har jeg valgt en ternet nederdel, og sat den sammen med en sort crop top, for det ikke skal bliver for koldt, har jeg sat en flot cowboyjakke, som gør looket lidt mere rå. Som tilbehør har jeg et par hvide converse, sorte runde solbriller, mega fede høretelefoner og en hvid clutch. Tern i dit forårs look
Håber i kunne lide outfittene, og vil bruge dem som inspiration.
Xoxo Anonymous Four C & H
One thought on “Springtime #9

Skriv et svar

