Leighton Meester for Nelly.com

Hej tøser !

Leighton Meester (Blair Waldorf fra Gossip Girl) får snart sin egen kollektion på Nelly, nemlig her til Maj, hvor Nelly har 10 års jubilæum.
Jeg glæder mig ekstremt meget, og skal i hvert fald købe et par ting.

Tjek den ud her: http://nelly.com/dk/leighton-meester-for-nelly-collection-campaign-1594/

Hun har 9 forskellige kollektioner: Show Some Skin, Rock Style, Animal Mania, Little White One, Flower Power, Perfect Party, Attitude (som nok er min favorit kollektion), All Black og Lovely Legs.

De er alle vildt flotte, og kan ikke vente til at få i et par lækre sager.

nflw VASBKJvsalk

Leighton Meester er et af mine store idoler og især inden for fashion, og da jeg hørte, at hun skulle have kollektion på Nelly, blev jeg virkelig glad.

Håber at i kan lide den lige så meget som mig !

Xoxo Anonymous Four H

 

2 thoughts on “Leighton Meester for Nelly.com

Skriv et svar

