Konfirmation #5

Hej piger !

I dag kommer endnu et indlæg i serien Konfirmation, og i dag handler det om mine (H) beautylooks. Jeg har lavet dem sådan, at de passer sammen med de outfits, jeg lavede i sidste uge.

Det første look er meget let og enkelt, da jeg synes det ville passe godt til outfittet. Håret jeg har valgt er en form for opsat, en rodet knold eller noget, med lidt hår hængende foran. Makeuppen jeg har valgt, er bare en fin lyserød blush og en fin lys pigmentøjenskygge, samt eyeliner og mascara.

Andet look er lidt mere vildt med de røde farver, da jeg synes det ville matche skoene godt. Jeg har valgt en rød læbestift og en rød neglelak, som komplimentere hinanden flot. Fordi jeg har valgt de røde læber, vil en neutral lysebrun øjenskygge og mascara, se super fint ud til.

Til andet outfit vil jeg foreslå hængehår, da det er super pænt til kjolen. Krøller som Beyonces ville være super flotte.

Næste og sidste look er meget feminint og enkelt, da outfittet er meget fint. Jeg har valgt en let lyserød blush, en mat  lyserød læbestift og en super lækker Givenchy mascara.. En guld/brun neglelak og håret sat i en rodet sidefletning, vil være perfekt til looket.

Konfirmations hår og makeup

Håber i fik noget inspiration !

Xoxo Anonymous Four H

2 thoughts on “Konfirmation #5

Skriv et svar

