Konfirmation #4

Så er der snart konfirmation, og her er vores inspiration i konfirmations genren. Vi håber i kunne lide vores forslag til tøjet, nu skal det handle om håret.
Jeg har gjordt sådan at håret passer til de outfit jeg lavede i sidste uge.
Første Beauty: Håret er sæt let krøllet sammen, og tænker sløjfen kan sidder over knolden. Rød neglelak og rød læbestick, som passer til den rød farve i ourfittet.
Neutrale øjenskygger, og en flot sort eyeliner til at fremhæver øjnene.
Andet Beauty: En flot lyserød glimmer øjenskygge , med en nude neglelak. For at beholde glimmeret i looket har jeg valgt en lyserød lipgloss fra Bodyshoppen, og du skal selvfølgelig også dufte fantastisk med perfumen Pink fra Victoriasecret. Håret er samlet flot bag i, hvor blomster båndet kan sidde på.
Tredje Beauty:  Her er håret samlet meget naturligt, og sløjfen passer perfekt ind. En lyseblå neglelak til at matche skoene med. Til øjnene har jeg valgt meget neutrale farver, og hertil min ynglings perfume fra Ralph Laureen.  Til sidst en lyserød læpestift.
Konfirmation Beauty
Håber i kunne lide det,  her er link til mit konfirmations outfit  https://anonymousfour.wordpress.com/2014/03/05/konfirmation-1-2/
 Xoxo Anonymous Four C
Skriv et svar

