Konfirmation #3

Hej piger, så er igen et konfirmationsindlæg. I dette er der blevet lagt meget vægt på det feminine, det farverige og det anderledes. Jeg håber i kan bruge lidt inspiration herfra.KonfirmationPå det første outfit er der som sagt fokuseret meget på det feminine. Jeg har valgt en rigtig sød kjole med nogle fine blonder. Til håret har jeg valgt en stor sløjfe, som evt. kan sidde bag på hovedet. Skoene er et par ballerinaer i sort og en lidt nude farve. Derudover er der lidt accessories bl.a. et ur fra DW, som er sort og med en guld kant, dertil er der et lille guldarmbånd.
I det andet sæt er der mange farver. Der er bl.a en rigtig sød mintfarvet kjole, med en fin lille koralfarvet clutch. Til sko er der nogle ganske almindelige sneakers med lidt blonder, som jeg ihvertfald syntes er rigtig pæne. Til accessories er der et ur, med en brun rem og en guldkant, inde i midten er der små lyserøde blomster og sølvring, med en halvmåne.
Det sidste outfit er nok det mest specielle. Der er en del farver, men samtidig er det meget elegant. En fin pink top og en blandet sort/hvid nederdel. Som accessories har jeg valgt et rødt bånd til håret og nogle fine guldringe.
Jeg håber virkelig dette konfirmationsoplæg kunne give jer lidt inspiration, til noget lidt anderledes.
Xoxo AnonymousFour (P)
One thought on “Konfirmation #3

Skriv et svar

