Famous Friday #1

Hej derude !

I dag kommer første post i serien, famous friday. Hver fredag kommer der et nyt post om en tilfældig kendt som vi finder inspirerende.

Jeg har valgt at skrive om Lupita Nyong’o, som er blevet ret kendt efter hun var med i filmen 12 years a Slave, hvor hun også vandt en Oscar for bedste kvindelige birolle.

Hun blev født den 1. marts 1983 i Mexico, så hun er 31 år gammel. Hun er skuespiller, filminstruktør og muikvideoinstruktør.

lupita-nyong'o-hbo-golden-globe-awards-2014_4023342

Lupita er mega stilfuld og et stort modeikon. Hun møder altid op i de flotteste kjoler, og hun har sin helt egen stil, hvilket jeg ELSKER !
Hun har også altid vildt lækker makeup på, som altid passer perfekt til hendes outfits.

På collagen ser du seks vildt smukke outfits som Lupita bærer med stil.

Lupita Nyong'o

Jeg tror min favorit er den røde kjole, den er så fin, enkel, elegant og klæder hende perfekt.

Hvis du kunne tænke dig mode og beauty inspiration, synes jeg du skal tjekke Lupita ud !

Xoxo Anonymous Four H

4 thoughts on “Famous Friday #1

Skriv et svar

