Konfirmation #2

Hej piger !I dag har vi et nyt post i serien Konfirmation, hvor vi har nogle lidt mere feminine outfits.I det første look har jeg sammensat en plain hvid kjole med et par Nike Roche Run, da jeg synes det gør outfittet mere specielt. Jeg vil forslå at tage et lækkert guld ur på til (jeg har valgt et fra Rolex) og nogen fine små guldringe.Det næste outfit består af en smuk hvid blondet kjole og et par lækre røde støvler. Hvis ikke du gør i høje hæle eller ikke vil have det så vildt, vil jeg forslå et par bordeaux Converse. Jeg synes at en sød simpel ring giver looket det helt rigtige finish.

3. og mest feminine look består af en cremet blondet kjole og et par super flotte stiletter. Dertil har jeg valgt et sort og guld armbånd, og en vildt fin ring fra Tiffanys.

Konfirmations look

Håber i fik lidt inspiration !

Xoxo Anonymous Four H

3 thoughts on “Konfirmation #2

Skriv et svar

