Konfirmation #1

Hello, her er først post i serien Konfirmation, vi vil alle lave post om konfirmation her den næste måned. Jeg blev selv konfirmeret sidste år, og jeg er ret træt af, jeg ikke valgt noget mere specielt. Derfor har jeg jeg lavet tre lidt anderledes outfit, som i kan få lidt inspiration fra.
Første Look: her har jeg valgt en Hvid Valentino kjole, som er mega dyr. Du kan jo sagtens finde en anden kjole i den stil, eller måske er dine forældre rigtig rige og har råd til den. Jeg har valgt rød som farven i outfittet , da det giver et rigtig smukt outfittet. En rød sjøjfe, e rød clutch og et sort ur. Til sættet har jeg sat rød spids hæle eller et par røde converse, det er jo hvad man er til.
Andet look: i dette look, har jeg prøvet mig med en lyseblå kjole, dertil et par hvide converse, for stadig at have den hvide farve med i looket. Hertil har jeg sat et hårbånd og et ur, med den blå farve i. Tilsidst en hvid clutch.
Tredje look: Her er jeg gået væk fra kjolerne, og prøvet mig med noget helt nyt. Et par fede hvide jeans, med en pæn bluse. For at gøre looket mere feminint, har jeg sat et par lyseblå spidse hæle til. For at matche skoene, har jeg sat en lyseblå clutch til, og et sødt hvidt ur.C's konfirmation inspiration
Hvad synes i om de fine konfirmations looks, skriv jeres favorit.
Xoxo Anonymous Four (C)
One thought on “Konfirmation #1

  1. Pingback: Konfirmation #4 | anonymousfour

Skriv et svar

